ARAMA SONUÇLARI

Toplam 103 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Effects of service quality dimensions including usability on percieved overall quality customer satisfaction and return intention in different hospital types
International Journal of Advanced Operations Management, Vol. 6, No. 4, Haziran 2014, s. 309-323
ÇALIŞIR FETHİ,BAYRAKTAROĞLU AYŞE ELVAN,ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,KAYA BURCU
Fethi Çalışır Özgün Makale
Customer Experience Quality Dimensions in Health Care: Perspectives of Industry Experts
Journal of Management, Marketing and Logistics, Vol. 6, No. 2, Nisan 2019, s. 62-72, ISSN: 2148-6670
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özgün Makale
A knowledge-based model on quality management system compliance assessment for maritime higher education institutions
QUALITY IN HIGHER EDUCATION, Vol. 27, No. 2, Mayıs 2021, s. 239-263, ISSN: 1353-8322
PEHLİVAN DAVUT, ÇİÇEK KADİR

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930